Het opzetten van een online bestelplatform met website voor horeca kan uitdagend zijn voor ondernemers. Wij nemen graag al het zware werk uit handen voor jouw website met online bestelplatform voor horeca. Vertel ons jouw visuele voorkeuren, openingstijden en gewenste serviceopties, zoals afhalen, bezorgen, ter plaatse dineren, of een combinatie hiervan. Personaliseer labels met kleuren of pictogrammen, zoals voor spicy of allergenen.
Geef ons jouw volledige menu, inclusief prijzen en afbeeldingen van jouw heerlijke gerechten, en wij zorgen voor een complete, gebruiksklare website.
Bij ons staat transparantie centraal: geen verborgen kosten, geen commissies op bestellingen en een onbeperkt aantal bestellingen. Als extraatje ontvang je ook nog eens 1000 gratis flyers om jouw restaurant, frituur, pitazaak, slagerij,… te promoten. Klaar om te beginnen met groeien? Ontdek vandaag nog wat wij voor jou kunnen betekenen met ons website met online bestelplatform voor horeca!
Meer klanten en bestellingen, zelfs op afstand, leiden tot extra inkomsten en groei van de horecazaak.
Automatische verwerking minimaliseert fouten en communiceert speciale wensen naar keuken.
Volledig gepersonaliseerde website met je eigen domeinnaam en een bestelpagina
Gemakkelijk online bestellen zorgt voor tevreden klanten, wat de kans vergroot dat ze terugkomen.
Minder telefonische bestellingen betekent meer tijd voor personeel om zich te concentreren op andere operationele taken.
Je kunt productinformatie snel bijwerken en nieuwe producten toevoegen zonder grote inspanningen.
Uitgebreide gegevens en analyses, voorraadbeheer en marketingstrategieën aan te passen
Klanten kunnen veilig en gemakkelijk online betalen, wat kan leiden tot snellere transacties en minder contant geldverwerking.
Minder telefonische bestellingen betekent meer tijd voor personeel om zich te concentreren op andere operationele taken.
Beheer makkelijk je voorraad zodat klanten kunnen zien hoeveel je er nog hebt staan.
Onze heldere assortimentsweergave en vlotte bestelopties maken bestellen eenvoudig
Onze ervaren specialisten bieden volledige technische ondersteuning en garanderen een platform dat altijd up-to-date is.
Zorg voor duidelijkheid en veiligheid met onze functie om allergeneniconen toe te voegen aan jouw producten op het bestelplatform. Maak het voor jouw klanten gemakkelijk om allergeneninformatie te zien, waardoor ze weloverwogen keuzes kunnen maken die aansluiten op hun dieetvereisten. Creëer een gepersonaliseerde en zorgzame ervaring voor je klanten door allergenen transparant weer te geven bij elk product.
Niet alleen allergenen, maar ook gedetailleerde voedingsinformatie zoals calorieën en koolhydraten kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan jouw producten voor een volledig inzichtelijke ervaring.
Pas de capaciteit aan naar jouw wensen. Bij Digitaste kun je zelf instellen hoeveel bestellingen je wilt ontvangen binnen bepaalde tijdsintervallen, het minimum aantal minuten tussen bestellingen, de verdeling van bestellingen over verschillende uren en meer. Werk op jouw eigen tempo terwijl je volledige controle hebt over de bestelstroom.
Heb je meerdere locaties? Bij ons kun je verschillende gerechten instellen voor elke winkellocatie. Kies specifieke gerechten, afgestemd op jouw voorkeur voor afhalen of levering, voor een volledig aangepaste ervaring. Op je website met online bestelplatform voor horeca kunnen jouw klanten kiezen voor welke locatie ze graag willen bestellen.
De klant heeft de mogelijkheid om te bestellen en op specifieke, gekozen tijdstippen af te halen
De klant kan bestellen en aangeven op welke specifieke tijdstippen de levering het best uitkomt.
De klant kan tijdens het reserveren meteen ook de bestelling plaatsen en direct afrekenen.
Alle online bestellingen komen direct in uw kassasysteem terecht, zonder de noodzaak om ze handmatig over te typen. Hierdoor bespaart u tijd doordat overtikken overbodig is en worden fouten voorkomen
Met de koppeling tussen ons bestelplatform en onze kassa kunnen we nu ook bestelzuilen integreren. Klanten kunnen hierdoor op hun gemak bestellen, waarbij de bestellingen automatisch in de kassa worden geregistreerd. Alle prijsaanpassingen kunnen eenvoudig worden uitgevoerd via de backoffice van ons bestelplatform en worden direct live aangepast. U kunt ook meerdere bestelzuilen integreren.
Dankzij de koppeling tussen ons bestelplatform en onze kassa kunnen we nu ook digitale schermen integreren. Hiermee bespaar je tijd doordat alle prijsaanpassingen vanuit één centrale locatie kunnen worden uitgevoerd. De live updates van prijzen gebeuren rechtstreeks vanuit de backoffice van ons bestelplatform, wat het beheer efficiënter maakt.
Alle online bestellingen komen direct in uw kassasysteem terecht, zonder de noodzaak om ze handmatig over te typen. Hierdoor bespaart u tijd doordat overtikken overbodig is en worden fouten voorkomen
Met de koppeling tussen ons bestelplatform en onze kassa kunnen we nu ook bestelzuilen integreren. Klanten kunnen hierdoor op hun gemak bestellen, waarbij de bestellingen automatisch in de kassa worden geregistreerd. Alle prijsaanpassingen kunnen eenvoudig worden uitgevoerd via de backoffice van ons bestelplatform en worden direct live aangepast. U kunt ook meerdere bestelzuilen integreren.
Dankzij de koppeling tussen ons bestelplatform en onze kassa kunnen we nu ook digitale schermen integreren. Hiermee bespaar je tijd doordat alle prijsaanpassingen vanuit één centrale locatie kunnen worden uitgevoerd. De live updates van prijzen gebeuren rechtstreeks vanuit de backoffice van ons bestelplatform, wat het beheer efficiënter maakt.